Inscription à notre Newsletter
Envoyer!
Nous joindre

Mellow Mood Hotels

  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels  Főoldali
  •  Mellow Mood Hotels  Főoldali
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mirage Fashion Hotel

I Love Budapest

I Love Budapest

Acheter une Carte Budapest...
Programmes de visites touristiques...
Liste des curiosités de Budapest...
Liste d’événements à Budapest...
 

PLUS »

Location de voiture

Location de voiture

Haute qualité, prix favorables – location de voiture à prix discount !
Réserver votre voiture en ligne maintenant, sans faire la queue !
 

PLUS »

Convertisseur de devises

A mangalicát és budapesti turistaéletet reklámozza a New York Times

A mangalicát és budapesti turistaéletet reklámozza a New York Times

Dátum: 2009. 08. 14.
Forrás: Velvet.hu


A naponta több mint egymillió példányszámban megjelenő New York Times utazási mellékletében augusztus elején kétfajta csomagot is összeállítottak a Budapestre érkező turisták számára: egyet azoknak, akik nem akarnak sokat költeni, egyet meg azoknak, akik szeretnek nyaralás közben dőzsölni. Az olcsóbbik csomag naponta 250 dollárra (kb. 47 ezer forint), a drágábbik napi ezer dollárra (kb. 190 ezer forint) jön ki. Az Egyesült Államokban nagyjából havi bruttó négyezer dollár (kb. 750 ezer forint) az átlagkereset.

 

Mindkét csomagnál a Blaha Lujza tér környékén ajánlják a szállást, az olcsóbbikban az Atrium Fashion Hotelben, ami a Rákóczi útról nyílik, a drágábbikban az Erzsébet körúti New York Palotában. Annak ellenére, hogy egy korábbi cikkben egy másik újságíró nem volt elájulva a felújított New York Palotától, mert túl drága volt és túl olasz: kevés dolog működött megfelelően.

 

Az olcsóbbik programnál hangsúlyozzák, hogy együnk mangalicát és igyunk hozzá vörösbort, és a legjobb, ha mindezt a - szintén a körúton található - Bock Bisztróban tesszük meg. A Bock Bisztróban egy vacsora két főre tizenhatezer forint, míg a drágábbik leírásban ajánlott - a Ráday utcában található - Costesben negyvenezer volt.

 

A spórolós amerikaiaknak az Instantot javasolják, ha szórakozni, a Retrock Deluxe-ot, ha vásárolni és a MÜPA ingyenes koncertjeit, ha kulturálódni akarnak. A leírás alapján a dőzsölős amerikai nem kulturálódik, hanem a Hungaroringra megy Porsche 911-et vezetni ötvenezer forintért, aztán megisizk hat koktélt tízezerért a Boutiq Bar nevű koktélozóban és a Bortársaságtól visz borokat ajándékba. A boroknál természetesen a Tokajira utaztak.

 

Míg budapesti városnézéseink alatt nem találkoztunk kifejezetten direkt reklámokkal, a New York Times cikkében elsőre elég reklámszagúnak tűnik, hogy csak egy-egy helyet emelnek ki, mint megfelelő szálláshelyet, vagy éttermet. Nem érdemes viszont elfelejteni, hogy a New York Times utazási melléklete viszonylag rendszeresen foglalkozik Budapesttel, ráadásul meglepően jó mozzanatait emelik ki a városnak, nem az útikönyvekben is bármikor megtalálható érdekességeket.

 

Júniusban a mostani cikket is jegyző újságíró a budapesti divatvilágról írt egy elég alapos cikket, amiben szó volt a WAMP-ról, a különféle magyar designerek boltjairól, kiemelték, hogy a város jelenleg legnyüzsgőbb divatipari része az Astoria, Ferenciek tere, Kálvin tér háromszögön belül található.

 

Egy korábbi cikkben a hetedik kerületet mutatták be, az általános látványosságokon túlmenően a Szódát, a Kőlevest és a Bobeket is bemutatva. A júniusi cikkben egyébként a divat mellett kitértek röviden a Gödörre és a Kuplungra is.

 

Egy két évvel ezelőtti beszámolóban meg egy 36 órás budapesti városnézésről olvashattunk. A cikkben a legtöbb fontos, érdekes dolgot bemutatták, a Gyermekvasúttól kezdve egészen a budapesti éjszaka egyik meghatározó helyéig a Piaf Klubig.

 

Velvet.hu