Íratkozzon fel hírlevelünkre!
Mehet!
Csatlakozzon

Mellow Mood Hotels

  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels  Főoldali
  •  Mellow Mood Hotels  Főoldali
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mellow Mood Hotels
  • Mirage Fashion Hotel

I Love Budapest

I Love Budapest

Budapest Kártya vásárlás...
Városnéző programok foglalása...
Budapesti nevezetességek listája...
Budapesti események listája...

Bővebben »

Autóbérlés

Autóbérlés

Magas minőség, kedvező árak - bérautó foglalás diszkont áron!
Foglalja le most bérautóját online, sorbanállás nélkül!

Bővebben »

Valuta váltó

Boutique Hotelek találkozója a La Prima Fashion Hotel Budapestben

Boutique Hotelek találkozója a La Prima Fashion Hotel Budapestben

Dátum: 2012.05.29.

Forrás: Turizmus Online

 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) Boutique Hotel szekciója május 29-én tartotta soron következő találkozóját a Mellow Mood Hotels csoporthoz tartozó La Prima Fashion Hotel Budapestben.

 

 

 

A találkozón jelen volt Kovács István, a MSZÉSZ főtitkára is, aki beszámolt a budapesti szállodapiac jelenlegi alakulásáról, valamint felhívta a figyelmet a jelenlegi és várható veszélyekre.

A boutique hotel szegmens az utóbbi időben rendkívül gyors fejlődésen ment keresztül Budapesten. Sikerük azonban a többi szállodatípushoz hasonlóan kiemelten függ a piaci trendek alakulásától.

A találkozó témái: Budapest nyári szezonjának alakulása, valamint a jelenlegi és várható veszélyek felmérése volt.

A tagok még nem érzékelik, hogy a MALÉV okozta forgalomkiesés teljes helyreállt volna, és a tavalyi évhez képest kiszámíthatatlanabbnak tartják a július és augusztus hónapok alakulását. A közeljövőben több versenytárs megjelenése is várható a piacon, valamint az ötcsillagos szegmens árai is közelebb kerültek a négycsillagos kategóriájú szállodákéhoz. Mindez együtt nagyobb figyelmet, az értékesítési stratégiák folyamatos fejlesztését és átgondolását kívánja meg. A boutique hotelek összefogásával elérhető, hogy a lehető legoptimálisabban mérjék fel a piaci környezetet és minél jobb eredményeket érhessenek el, közölte Fáska Gábor a Boutiqe Hotel szekció elnöke.
 

Forrás: Turizmus Online